Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miasto i Gmina Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Konkurs


OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Dobrej ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrej

1. Stanowisko pracy:

referent ds. windykacji podatkowej i ewidencji działalności gospodarczej

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. wykształcenie średnie ,

  6. staż pracy na stanowisku księgowym lub ds. windykacji ( mim. 2 lata )

  7. znajomość obowiązujących przepisów z zakresu : KPA, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym i leśnym oraz prawo działalności gospodarczej

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. znajomość Microsoft Office ,

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

1) księgowanie należności podatkowych od osób fizycznych i prawnych

2) rozliczenia sołtysów

3) egzekucja podatkowa ( upomnienia , tytuły wykonawcze i zabezpieczenia

zaległości podatkowych np. hipoteka )

4) ewidencja działalności gospodarczej ( zakładanie działalności, zawieszanie jej

i zamykanie)

5) pobieranie opłaty targowej

5. Wymagane dokumenty:

  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

  2. list motywacyjny,

  3. kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miejskiego oraz w Dziale Kadr Urzędu Miejskiego w Dobrej

  4. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

  5. zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  7. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

  8. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

6. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej ul. Rynek 1 , w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta ds. windykacji podatkowej i działalności gospodarczej” do dnia 31.08.2009r do godz. 9oo. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). Drugim etapem konkursu będzie rozmowa kwalifikacyjna, o terminie której informacja zostanie zamieszczona na BIP i tablicy ogłoszeń w dniu 31.08.2009r.

Dobra, 2009-08-19

Burmistrz Dobrej

Barbara Wilczek

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Administrator 19-08-2009 15:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 19-08-2009
Ostatnia aktualizacja: - 19-08-2009 15:01